Daca esti un pasionat de echipamentele de birou sau esti un simplu utilizator, ai nevoie de un loc in care gasesti solutiile perfecte. In sprijinul tau, Office Styler a implementat o multitudine de avantaje.
1. Preluarea rapida a comenzilor
Comenzile dumneavoastra sunt preluate in cel mai scurt timp de echipa noastra de Vanzari, astfel produsele dorite vor ajunge in cel mai scurt timp.
2. Newsletter periodic
Abonandu-va la newsletterul nostru aveti certitutudinea ca sunteti la curent cu toate noutatile si promotiile Office Styler.
3. Discount-uri si implicarea in comunitati
Ne propunem sa adunam toti pasionatii in materie de echipamente de birou.
Prin parteneriatul cu Office Styler puteti beneficia de discounturi la achizitia unor cantitati mai mari de produse de pe www.office-styler.ro.
4. Wishlist
Aveti posibilitatea de a salva produsele dorite intr-o lista si mai apoi sa intrati in posesia lor cand acestea intra din nou in stoc.
5. Achizitia in rate
Acum ai cel mai bun sistem de rate online. Este simplu si fara prea multe acte. Iti poti alege tipul de credit care te avantajeaza, cu sau fara avans, in cele mai sigure conditii.
6. Posibilitatea de aducere a produselor neexistente in oferta
Daca va doriti un anumit produs si nu l-ati regasit in oferta noastra, nu trebuie decat sa ne trimiteti cererea dumneavoastra prin formularul de contact dedicat si noi vom cauta produsul la pretul cel mai convenabil pentru dumneavoastra.
7. Metode de plata
Datorita diversitatii metodelor de plata de la Office Styler, clientii nostri pot alege optiunea cea mai avantajoasa pentru fiecare dintre ei: plata cu card online, prin ordin de plata, ramburs sau in rate.