In aceasta pagina gasesti detalii privind comanda, plata si transportul produselor. Intrebarile au fost selectate dintre cele trimise de catre clienti.

La Office Styler avem echidistanta fata de toti clientii, indiferent de comanda sau statut. In plus, in functie de volumul comenzilor efectuate, poti beneficia de avantajul celui mai mic pret deoarece societatea noastra este importatorul direct al tuturor produselor afisate in acest magazine online.
Comanda este procesata imediat 24/7. Cand ai o problema, poti apela cu incredere la noi si o vom rezolva.

Comenzile online prezinta o serie de avantaje precum:
– Pot fi lansate la orice ora, acestea fiind preluate in ordinea plasarii acestora.
– Sunt mai simplu de urmarit, accesand contul tau si verificand istoricul comenzilor poti urmari in ce stadiu se afla acestea.
– Doar in acest mod poti beneficia de serviciul comanda fara operator care iti asigura rezervarea imediata a produselor (doar cele care se afla in stocul magazinului)

a) Acceseaza butonul „Contul meu” din pagina, dreapta sus,
b) In sectiunea „Inregistrare” adauga numele, adresa de e-mail si parola dorita, apasa butonul „Inregistrare” si asta este tot, contul tau a fost creat.
c) Salveza datele. Nu trebuie sa iti fie frica de spam, NU iti vom trimite e-mailuri daca nu le soliciti, altele decat cele asociate comenzilor tale. Dispretuim spam-ul la fel de mult ca tine, te rugam sa citesti mai multe despre politica noastra de confidentialitate.

Comanda pe site:
Utilizarea site-ului Office Styler necesita activarea cookie-urilor si Javascript in browserul dumneavoastra.
Pentru a lansa o comanda prin intermediul magazinului online puteti sa va inregistrati cu o adresa de e-mail valida sau puteti sa ne furnizati doar informatiile strict necesare finalizarii comenzii.

Alegeti produsul dorit si apoi faceti click pe simbolul „Adauga in cos”. Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi.

Pentru vizualizarea produselor alese faceti click pe cosul de cumparaturi.
Pentru a trimite comanda faceti click pe Trimite comanda.

Daca v-ati inregistrat aveti posibilitatea sa vizualizati istoricul comenzilor efectuate in sectiunea istoric comenzi

Livrarea prin curier – In acest caz va fi necesara interventia unui operator pentru a face programarile pentru livrare. In cazul in care comanda nu se achita ramburs, va fi necesara achitarea contravalorii comenzii inainte de livrare.

Preturile din comenzi sunt valabile 5 zile din momentul confirmarii acestora. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.

Discount-urile, reducerile si promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Discount-ul se calculeaza dupa formula: Pret final = Pret initial*((100-Discount)/100).

Produsele comercializate prin intermediul www.office-styler.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.
S.C. Gammax Impex S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.
Va rugam solicitati Consultantului de Vanzari verificarea compatibilitatii produselor comandate. Consultantii nostril de Vanzari pot face verificari asupra compatibilitatii componentelor comandate numai in masura in care acestea le sunt cunoscute. Compatibilitatile pot fi verificate consultand specificatiile producatorului.

Datele de contact, datele de facturare:
Contul de utilizator Office Styler se inregistreaza pe Persoana Fizica.
In contul de utilizator se pot adauga alte entitati Persoane Fizice ori Persoane Juridice pentru care se emit documentele de vanzare (Certificat de Garantie, Factura Fiscala).
Datele de contact sunt numele, numarul de telefon (de preferat numar de tefon mobil), adresa de e-mail.

Numarul de telefon (mobil) este cel pe care veti primi apel de la curierul care va livra coletul.
Adresa de e-mail este folosita de catre Office Styler* in scopul de a transmite informatii despre comanda dumneavoastra.
*cu exceptia cazului in care ati solicitat abonarea la newsletter.
In absenta contactului comenzile se anuleaza dupa 72 ore de la inregistrarea acestora.
Cu exceptia precomenzilor, comenzile se mentin active pentru maximum 10 zile lucratoare.

Ai lansat comanda online (comenzile platite cu card online apar in sistemul nostru dupa confirmarea tranzactiei de catre procesatorul platii online), ne ocupam in cel mai scurt timp de solicitarea ta.
Cum ne ocupam: verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (in cazul in care ne soliciti asta); rezervam produsele aflate in stocul nostru.
Te contactam pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informatii complete privind momentul pregatirii comenzii.

Livrarea prin curier rapid in Bucuresti precum si in celelalte localitati se face intre orele 10.00 si 16.00.
In cazul in care un produs nu este disponibil, in acord cu tine il vom inlocui ori indeparta din comanda.

Pentru ca vei primi pe e-mail cele mai bune oferte Office Styler si disconturi semnficative la anumite produse. In plus, bazandu-te pe faptul ca suntem direct importatori, poti fi sigur ca esti la curent cu cele mai noi aparitii.

a) Pot sa cumpar in rate?

Da, pentru aceasta este necesar sa lansati comanda (nu constituie obligativitate contractuala) si sa selectati ca modalitate de plata una dintre modalitatile de plata disponibile: plata “in rate, prin credit bancar”, etc.

In cazul comenzilor trimise cu modalitatea de plata in rate, rezervarile produselor sunt garantate doar din momentul aprobarii dosarului de credit.

b)  De unde fac rost de documentele necesare pentru credit ?

Un consultant Office Styler iti va trimite pe email adeverinta de venit format tip impreuna cu detalii privind acordarea creditului.

c)  De ce acte am nevoie pentru a cumpara in rate?

Acte necesare pentru a cumpara in rate:

– Salariati:
• actul de identitate
• adeverinta de salariu
• ultima fisa fiscala
• factura de utilitati (telefon fix sau mobil, furnizori de utilitati pentru apa, gaze si energie electrica), emisa de maximum 2 luni sau extras de cont
• formular de credit

– Pensionari:
• actul de identitate
• talonul de pensie
• decizia de pensionare
• factura de utilitati (telefon fix sau mobil, furnizori de utilitati pentru apa, gaze si energie electrica), emisa de maximum2 luni sau extras de cont
• formular de credit
– Persoane Fizice Autorizate:
• actul de identitate
• autorizatie de functionare
• copie CUI
• declaratie de impunere pentru anul in curs
• certificat fiscal
• factura de utilitati (telefon fix sau mobil, furnizori de utilitati pentru apa, gaze si energie electrica), emisa de maximum 2 luni sau extras de cont
• formular de credit

d)  Din ce banci pot plati prin ordin de plata?

Puteti plati prin ordin de plata (transfer bancar) din toate bancile care accepta transfer in RON catre conturile bancilor mentionate pe factura proforma.

e)  Cat de sigura este tranzactia online?

  • Tranzactiile online realizate in paginile securizate PAYU prezinta un nivel ridicat de siguranta, la standarde internationale. Datele personale sau cele de card introduse in paginile securizate de comanda nu sunt in nici un moment expuse si nu sunt stocate.Toate operatiunile se desfasoara intr-un mediu sigur care protejeaza confidentialitatea, certificat VISA si MasterCard. Datele introduse in timpul procesului de comanda sunt transmise intr-un mediu criptat folosind o conexiune SSL (128 biti). Serverele de tranzactionare sunt scanate zilnic de catre ScanAlert/Hacker Safe impotriva vulnerabilitatilor cunoscute. Prezenta logo-ului Hacker Safe certifica faptul ca serverul indeplineste standardele de securitate Hacker Safe. Datele de card nu sunt stocate pe serverele PAYU, ele sunt trimise securizat direct spre serverul bancii emitente pentru autorizarea si efectuarea tranzactiei.

f)  De ce nu poti selecta plata Ramburs?

Pentru ca nu ai ales adresa de livrare.

g)  De ce nu vedeti comanda mea? Este achitata.

Deoarece comenzile achitate online intra in sistemul nostru doar dupa aprobarea platii, atunci se pot procesa de catre Office Styler.

h)  De ce nu pot sa platesc cu cardul online ?

Deoarece nu ai activata optiunea de plati online la acel card.

a)  Cum stiu cand imi va fi livrata o comanda?

Pentru comenzile cu livrare prin curier, vei fi anuntat de catre un operator Office Styler ziua cand se va livra coletul. Numarul de telefon la care poti cere informatii direct de la Fan Courier este  021.9336,  de la DPD este 031.824.9090,  de la GLS este 0269.501.900, iar de la Sameday este 021.637.06.60.

b)  Cum primesc produsele?

Produsele vor fi livrate prin curier rapid la adresa specificata in comanda. In cazul in care nu s-a stabilit altfel cu consultantul de vanzari Office Styler livrarea se face in ziua urmatoare plasarii comenzii.

c)  De ce nu a plecat comanda? V-am trimis confirmarea platii.

Comanda se livreaza dupa procesarea platii.

a)  Care sunt costurile returnarii unui produs?

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Gammax Impex S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile.

b)  Pot returna un produs care nu face obiectul garantiei?

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

a)  Unde se solutioneaza garantia?

Garantia se solutioneaza expediind produsele prin curier catre Office Styler.

b)  De ce acte trebuie sa fie insotit un produs trimis pentru solutionarea garantiei ?

Este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie.

c)  Cand si in ce conditii este considerat un produs ca fiind DOA (dead on arrival)?

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit imediat cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. Gammax Impex S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Garantia produselor se solutioneaza prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Gammax Impex S.R.L., expedierea se va face prin intermediul curierului rapid prin care clientul a primit produsul. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. In cazul persoanelor juridice, termenul maxim de solutionare a garantiei poate fi de pana la 30 zile calendaristice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de o copie a facturii, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.

Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos:

Departamentul tehnic S.C. Gammax Impex S.R.L. poate fi contactat in scris prin formularul prezent in pagina de contact .

Termenul de garantie incepe din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Garantia de conformitate este 2 ani cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Pentru produsele receptionate in garantie termenul legal de 15 zile va incepe in maxim trei zile lucratoare (72 ore) de la receptia sistemului in vederea diagnosticarii si identificarii produsului/produselor defecte.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Credit note (stornare produse)

Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate. Contul bancar al clientului va fi creditat cu valoarea facturii de storno.

Conform legii 449/2003 care reglementeaza vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, articolul 16, raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Termenul de conformitate este diferit de termenul de garantie. Garantia, conform aceluiasi act normativ mentionat, articolul 19, este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garantie si in publicitatea aferenta. Deci, vanzatorul garanteaza impotriva oricarei nonconformitati pentru 2 ani si asigura o garantie conforma cu publicitatea facuta, fara un termen minim sau maxim.

Garantia comerciala este garantia oferita de producator, conform legislatiei in vigoare. Garantia comerciala este cea care iti asigura service-ul in caz de probleme tehnice. Garantia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp intre 1 si 2 ani in care vanzătorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care el s-a angajat ca le vinde.