Termeni si conditii

Acest site respecta prevederile OUG nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si ale Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor si noile reglementari Europene GDPR UE 2016/679.

Office Styler este denumirea comerciala a societatii GAMMAX IMPEX SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Mun. Bucuresti, Blv. Ion Mihalache, Nr.109, sect.1, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/31500/1992, cod unic de inregistrare fiscala RO4692869

Vanzator – Gammax Impex SRL prin intermediul platformei Office-Styler.ro.

Cumparator persoana fizica sau juridica, precum si orice alta entitate juridica ce isi inregistreaza un cont in vederea achizitionarii produselor puse la dispozitie prin intermediul site-ului administrat de vanzator si care obtine acces la continutul site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Office-Styler.ro sau in baza unui acord de utilizare existent intre Office-Styler.ro si aceasta, acord incheiat in urma inregistrarii unui cont pe domeniul apartinand Office-Styler.ro.

Cont – Sectiunea din Site compusa din adresa de e-mail si parola aferenta acesteia, ce permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Date Cont, Setari cont, Notificari, Cupoane si Credit, Comenzi, Facturi, Wishlist, Retururi/Garantii).

Inainte de Crearea unui cont pe site-ul Office-Styler.ro trebuie sa citesti si sa fii de acord cu Termenii si Conditiile Site-ului, cu ultima versiune a Politicii de Confidentialitate si sa ai varsta de minim 16 ani conform noilor reglementari Europene GDPR UE 2016/679. 

Ai dreptul sa soliciti rectificarea datelor tale cu caracter personal, daca acestea sunt incorecte, inclusiv dreptul de a completa datele cu caracter personal incomplete (Art. 16 GDPR). Daca ai un cont pe Office-Styler.ro poti edita datele cu caracter personal din contul tau accesand Contul Personal din pagina > https://www. Office-Styler.ro/contul-meu

Pentru mai multe informatii despre drepturile tale, te rugam sa consulti ultima varianta a Politicii de Confidentialitate.

Site domeniul www.office-styler.ro si toate subdomeniile acestuia.

Utilizarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe site-ul Office-Styler.ro implica acceptarea acestor Termeni si conditii si a ultimei versiuni a Politicii de Confidentialitate.

Comanda un document electronic cu rolul de modalitate de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, oferta de a contracta o tranzactie prin care Cumparatorul va obtine bunuri si servicii din partea Vanzatorului.

Utilizatorul poate comanda de pe Site doar produsele puse la dispozitie de Vanzator si disponibile pe stoc. Vanzatorul poate modifica oricand numarul de produse disponibile si cantitatea fiecarui produs. Atunci cand exista modificari ale pretului sau stocului unui produs acestea sunt actualizate de Vanzator la un interval optim de timp. Informatii ce vor fi reamintite sau prezentate Cumparatorului si in mailul de confirmare a comenzii trimis de catre Vanzator.

In formularul de comanda sunt incluse si eventualele costuri de transport / livrare dupa cum urmeaza:

Livrare prin curier la adresa dorita

Costul standard de livrare pentru colete cu greutati de pana in 2 Kg este de 19 Lei, atat in tara cat si in Bucuresti/Ilfov.

Pentru scaunele ergonomice de birou sau cele de gaming costul de livrare este de 29 Lei.

Pentru birourile de gaming costul de livrare este de 39 Lei.

Livrarea produselor in EasyBox se va efectua cu un cost de 21 Lei.

*Tarifele includ TVA si sunt valabile pentru orice localitate din Romania. Nu se percepe nicio alta taxa suplimentara pentru km sau kg !

Comunicarea dintre Vanzator si Cumparator se va face prin e-mail sau la telefon, aceste date fiind furnizate in mod liber consimtit de catre Cumparator, in vederea onorarii contractului comercial.

Prin lansarea unei comenzi, Cumparatorul este de acord cu Termenii si Conditiile site-ului si cu Politica de confidentialitate a acestuia. Atunci cand Cumparatorul a lansat comanda, acesta recunoaste in mod explicit ca aceasta comanda implica o obligatie de a plati.

Cumparatorul este obligat ca, pentru desfasurarea cat mai rapida a livrarii bunurilor, la momentul lansarii comenzii, sa ofere toate informatiile cerute in campurile obligatorii pentru buna desfasurarea a contractului de vanzare-cumparare (Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6 paragraful teza 1 litera b) GDPR.

Pentru a lansa o comanda, cumparatorul trebuie sa urmareasca urmatorii pasi:

– Alegerea bunului/bunurilor si inregistrarea comenzii prin inscrierea datelor cerute de formularul generat de site.

– Sa bifeze ca a citit si este de acord cu Termenii si Conditiile site-ului, cu ultima verisune a Politicii de Confidentialitate a site-ului si sa declare pe proprie raspundere ca are varsta de minim 16 ani.

– Vanzatorul va prelua comanda in cel mai scurt timp posibil.

– Vanzatorul va confirma comanda dupa verificarea stocului disponibil, aceasta avand rol de acceptare contract comercial.

– Confirmarea de catre Cumparator a comenzii si stabilirea detaliilor de livrare, aceasta avand rol de acceptare.

– Livrarea comenzii la adresa indicata de Cumparator.

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor juridice se realizeaza prin virament bancar in acelasi cont din care s-a realizat plata.

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin virament bancar in acelasi cont din care s-a realizat plata .

Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru daunele rezultate in urma utilizarii produselor dupa livrare, cu atat mai mult pentru pierderea acestora.

Fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul vandut si pot arata accesorii care nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Toate fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor. Specificatiile tehnice si caracteristicile descrise pe pagina produsului sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Oferte Speciale / Promotii actiunea prin care, in scop comercial, Vanzatorul pune la dispozitie un numar limitat de Bunuri si/sau Servicii cu stoc predefinit, in perioade limitate de timp, stabilite in mod prealabil de catre Vanzator.

Contract la distanta – orice contract incheiat intre Vanzator si Cumparator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestari de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.

Continut
–    toate informatiile de pe Site care, prin utilizarea unui echipament  electronic, pot fi vizitate, vizualizate sau accesate;

–    continutul oricarui e-mail care, prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil, este trimis Cumparatorilor de catre Vanzator;

–    date despre Vanzator, sau alte date ale acestuia;

–    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator in mod uzual, in diferite perioade;

–    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, in diferite perioade.

Pretul si modalitatile de plata – suma de bani platita de Cumparator in schimbul careia Vanzatorul transmite dreptul de proprietate asupra unui bun sau presteaza un serviciu in folosul cumparatorului si comunicat acestuia prin intermediul Site-ului, la momentul lansarii comenzii.

Preturile Bunurilor puse la dispozitie de Vanzator sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

Conform legii, toate produsele au in pretul acestora si Taxa de timbru verde.

In formularul de comanda sunt incluse si costurile de livrare. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei fiscale in vigoare.

In cazul in care Cumparatorul foloseste metode de plata online, Vanzatorul nu este responsabil pentru nici un cost aditional adaugat pretului Bunurilor sau Serviciilor comandate de Cumparator. In cazul platilor ramburs, Vanzatorul nu este responsabil pentru intarzierea Cumparatorului de a-si ridica Bunurile de la curier.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii lansate de catre acesta, cuprinzand Bunurile si Serviciile solicitate, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, in format electronic pe adresa de e-mail utilizata la plasarea comenzii. La solicitarea Cumparatorului, Vanzatorul va comunica factura si in format tiparit, odata cu Bunurile si Serviciile comandate.

Cumparatorul are dreptul sa solicite rectificarea datelor din Contul personal, daca acestea sunt incorecte, inclusiv dreptul de a completa datele cu caracter personal incomplete. (Art. 16 GDPR) Daca ai un cont pe Office-Styler.ro poti edita datele cu caracter personal din contul tau accesand pagina https://www.office-styler.ro/contul-meu

Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul ca Vanzatorul sa intocmeasca factura conform datelor pe care acesta le detine la data lansarii comenzii si sa o transmita in format printat sau electronic, la adresa de livrare sau la adresa de  e-mail mentionata in Contul Personal sau la plasarea comenzii.

Livrare – Produsele comandate se livreaza in toata Romania, prin curierat rapid si cu metoda de plata aleasa de catre Cumparator la momentul efectuarii comenzii. Produsele vor fi ambalate corespunzator, sigilate, precum si asigurate pe toata durata transportului, pana in momentul receptiei coletului de catre Cumparator.

Proprietatea asupra Produselor va fi transferata in momentul receptiei, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda. Receptia se considera efectuata la momentul semnarii de primire a documentului de transport furnizat de catre curier sau semnare de primire pe factura in cazul livrarilor efectuate de catre personalul Vanzatorului.

Comentariuobservatie sau apreciere cu scop critic, inregistrata de catre Cumparator in sectiunea de recenzii aferenta fiecarui produs. Comentariul este optional. Indiferent de tipul comentariului, acesta nu afecteaza in niciun fel contractul de vanzare-cumparare dintre cele doua parti, avand doar caracter informativ pentru viitori clienti interesati de acelasi produs.

Newsletter – mod periodic de comunicare a informatiilor de catre Vanzator prin e-mail asupra Bunurilor, Promotiilor, Concursurilor si/sau Serviciilor oferite de Vanzator. Abonarea la newsletter nu este obligatorie. Ea se face cu consimtamantul tau, prin completarea formularelor de abonare la newsletter din site. Te poti dezabona oricand accesand link-ul „Dezabonare” prezent in fiecare Newsletter sau accesand Contul Personal, sectiunea Setari Cont.

In cazul in care decizi ca nu vrei sa ne furnizezi date personale pentru abonarea la Newsletter, acest lucru nu va avea consecinte asupra ta, aceste date nefiind o cerinta legala, contractuala sau o cerinta necesara pentru a incheia un contract. Datele tale personale vor fi stocate pana in momentul retragerii consimtamantului.

Taxa de timbru verde – suma de bani platita de producatori care sa acopere costuri de colectare, reutilizare si reciclare a echipametelor electronice.

Specificatii – sectiune de enumerare si explicare a caracteristicilor tehnice, fizice si software a Bunurilor de pe site.

Drept de retragere – Dreptul Cumparatorului persoana fizica, de a beneficia de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute de lege.

In concordanta cu Ordonanta de Urgenta nr.34/2014 Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului, inclusiv costurile livrarii(daca produsul trimis nu este cel comandat sau daca acesta prezinta defecte de fabricare), fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre Cumparator.

Cumparatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Astfel, Cumparatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor si este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora.

Conformitate – Toate Produsele comercializate de catre Office-Styler.ro sunt in conformitate cu legile in vigoare si corespund normelor si standardelor in conformitate cu care acestea au fost create.

Confidentialitate – SC Gammax Impex SRL, detinatoare a webste-ului Office-Styler.ro este operatorul datelor cu caracter personal pe care ni le transmiti si raspunde de datele tale cu caracter personal in conformitate cu legislatia aplicabila privind protectia datelor.

SC Gammax Impex SRL este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu nr. 19189.

SC Gammax Impex SRL se angajeaza sa foloseasca datele clientilor exclusiv pentru scopul pentru care au fost introduse (efectuarea de comenzi online si informari comerciale despre produsele comercializate in magazinul nostru online). Ne obligam sa nu transmitem datele personale catre terti si sa respectam confidentialitatea datelor. SC Gammax Impex SRL nu incurajeaza SPAM-ul, nu facem schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulgam adresa ta de e-mail altor persoane, nu furnizam adresa/nr de telefon sau alte date catre terti.

In cazul optarii pentru plata on-line, procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele operatorului care ofera acest serviciu, iar Office-Styler.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

Furnizarea urmatoarelor date este necesara pentru a putea incheia un contract comercial cu  tine si pentru desfasurarea fluxului de Comanda/Retur/Garantii: numele si prenumele, adresa de livrare, numarul de telefon, adresa de email, numele companiei (pentru persoanele juridice), forma juridica, adresa de facturare, numarul de telefon, cod fiscal (in ceea ce priveste clientii din UE: numar de inregistrare in scopuri de TVA), confirmarea pe proprie raspundere a faptului ca ai minim 16 ani.

Restul datelor colectate in cadrul procesului de inregistrare a clientilor sunt furnizate de tine in mod voluntar, in sectiunea Date cont sau utilizand formularele de abonare la Newsletter din site. Nu esti obligat sa ne furnizezi aceste date personale, iar aceste date nu sunt o cerinta legala, contractuala sau o cerinta necesara pentru a incheia un contract. Daca nu ne furnizezi aceste date personale, acest lucru nu va avea consecinte asupra ta. Datele tale personale vor fi stocate pana la momentul retragerii consimtamantului, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele tale in scopul de a le prezenta autoritatilor publice, de exemplu autoritatilor fiscale. Stocarea si transferul datelor tale personale catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

Politica de utilizare a Cookie-urilor – Un cookie este un mic fisier text care se salveaza pe calculatorul sau pe dispozitivul tau mobil si, in timpul vizitelor ulterioare, este recuperat din acestea. Daca utilizezi serviciile noastre, navighezi, te abonezi la newsletter sau cumperi de pe site-ul Office-Styler.ro, vom presupune ca esti de acord cu utilizarea unui astfel de cookie.

Utilizam cookie-uri pentru a monitoriza ce ai achizitionat de la noi si ce actiuni ai realizat pe site. Cookie-urile noastre nu retin date cu caracter personal cum ar fi numele tau sau detaliile bancare. Acestea doar ne permit sa aflam informatii dupa ce te-ai autentificat sau ajuta la a face legatura intre informatiile privind navigarea facuta si datele tale cu caracter personal.

Protejarea copiilor – La crearea unui cont sau la abonarea la Newsletter, solicitam o declaratie pe propria raspundere ca Utilizatorul are varsta de minim 16 ani.

Toate persoanele care utilizeaza platforma Office-Styler.ro, acceseaza, comanda sau se aboneaza la newsletter, declara pe proprie raspundere ca au minim 16 ani. Copiii nu pot comanda de pe site-ul nostru, insa pot cere ajutorul unui parinte/tutore sa faca acest lucru pentru ei.

Raspunderea contractuala – Nerespectarea obligatiilor asumate de catre Vanzator dupa lansarea comenzii, precum si nerespectarea drepturilor Cumparatorului nascute dupa livrarea Produselor, atrage raspunderea Vanzatorului in conditiile legii.

Office-Styler.ro isi rezerva dreptul de  a nu mai onora comenzi clientilor care au in istoric colete refuzate. Pentru orice colet refuzat Office-Styler.ro va percepe o taxa de 58 lei pentru a acoperi taxele de curierat (tur-retur) aferente expeditiei care nu a fost onorata.

Orice tentativa de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului Office-Styler.ro sau de a afecta performantele serverului pe care acesta ruleaza  va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor Office-Styler.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Conciliere amiabila – In cazul problemelor aparute pe parcursul comenzii, probleme ce nu pot fi rezolvate pe site sau cu ajutorul  persoanei cu care discutati, puteti lua legatura, pentru o conciliere amiabila gratuita cu un consultant de-al nostru de vanzari, la tel. 0736.474.205 sau prin intermediul formularului de contact de pe site.

Litigii si legea aplicabila – In situatiile in care litigiile dintre Vanzator si Cumparator nu pot fi rezolvate pe cale amiabila, acestea se vor solutiona de catre instantele judecatoresti din Bucuresti. Toate raporturile intre Office-Styler.ro si Cumparatori intra sub incidenta legii romane.

Garantii – Toate Produsele comercializate de catre Office-Styler.ro, beneficiaza de conditii de Garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Pentru detalii suplimentare referitoare la conditiile de Garantii, precum si pentru informarea cu privire la procedura de utilizare a Garantiei, accesati sectiunea „Garantie” de pe site.

Drepturi de autor – Gammax Impex SRL are drepturi de autor asupra intregului continut, acesta nu poate fi copiat sau folosit fara acordul proprietarului.

Este permisa reproducerea continutului site-ului doar in anumite situatii precum: utilizarea de catre revanzatori cu care Vanzatorul are incheiat un contract de colaborare a tuturor informatiilor necesare postarii produselor pe site-urile acestora sau cele de comparare produse, in scurte citate, analize, comentarii sau critica; reprezentarea ei in institutiile de invatamant exclusiv cu scopuri specifice, cat timp accesul este gratuit;

Nu este permisa transmiterea sau distribuirea catre terte persoane, cat si alterarea sau modificarea informatiilor in alt sens decat cel intentionat de Office-Styler.ro.

Utilizarea continutului site-ului in alte scopuri decat cele personale poate fi acordat unei persoane numai printr-un acord specific si valid, acesta putand accesa si utiliza numai informatii delimitate in acord si numai pe perioada de timp la care au convenit partile.

Continutul site-ului Office-Styler.ro este aparat de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor.

Schimbarea termenilor si conditiilor – Datorita posibilelor modificari ale legislatiei, o modificare a acestor Termeni si conditii poate deveni necesara. In acest caz, te vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul tau, iti vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.

Dispozitii finale – Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, valabilitatea celorlalte clauze nu va fi afectata. In momentul efectuarii unei comenzi online, Cumparatorul declara ca a luat la cunostinta si este intru totul de acord cu Termenii si conditiile, Politica de confidentialitate a site-ului si ca are minim 16 ani.

EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE

Dreptul de retragere

In concordanta cu Ordonanta de Urgenta nr.34/2014 aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract de vanzare-cumparare, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.

Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua incheierii contractului sau de la data la care intrati dvs sau o terta parte, alta decat transportatorul, indicata de dvs, in posesia fizica a produselor.

Pentru a-ti exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informezi prin completarea si transmiterea in format electronic, pe site-ul nostrum www.office-styler.ro  a formularului standard de contact.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

Daca alegeti sa va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dvs, inclusiv costurile livrarii(daca produsul trimis nu este cel comandat sau daca acesta prezinta defecte de fabricare), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dvs de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele.

ATENTIE !  La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renuntati la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate de Vanzator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de Contact, disponibil pe website.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). Daca clientul nu este de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014.

Conditii generale de Returnare si Garantie care se aplica tuturor produselor

Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport, consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana. Daca clientul doreste, poate utiliza serviciul nostru de livrare, situatie in care va achita tarifele mentionate in sectiunea Livrare si Returnare.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul in care produsele au defecte din fabricatie sau au fost trimise gresit.

Puteti returna produsele in termen de 14 de zile lucratoare din momentul in care v-au fost livrate de curier, fie ca sunteti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luata in considerare, notificarea de retur trebuie sa fie trimisa cel tarziu in a 14-a zi lucratoare de la data livrarii/ ridicarii produsului.

Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvs: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Daca produsele pe care le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.

Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.